czwartek, 23 maja 2013

House of Osirion.

Przepraszam za wczoraj .... :( dzisiaj za to dodam 2 bo nie poszłam do szkoły :-p

___________________________________________________________________________________

... Jest w miejscu które dobrze znasz. 5 osób zamkniętych tam bylo i wielkie zło wypuściło...
*U Amber, PAt i Niny*
N-Miałam dziwny sen.. Sarah powiedziała, że Osyrion...
*Wchodzi Eddie*
E- Co to był za sen ???!!!
N- Też go miałeś???
E- No tak .. jakiś głos powiedział mi gdzie jest krzyż Ankh
N-Gdzie ??
E- "Jest w miejscu które dobrze znasz pięć osób zamkniętych tam bylo i wielkie zło wypuściło"
P- Stróżówka ???
E- Taaa..
A- Ja tam nigdy nie wrócę !!!
E- Okey, Pat idziemy ??
P- Teraz ??
E- Czemu nie....
N- Będziemy was kryć..
*W strożówce*
E- Chodźmy na gorę
*Na górze*
P- Gdzie to może być???
E- W jednym z sarkofagów ?
P- Zobaczmy.
E- Ej patrz..
P- WOW, brawo Osyrionie
E- Ale to chyba nie jest krzyż.
P- To chyba kolejna wskazówka.
*Wizja Eddiego*
Wielkie zło nie jest zakończone... Musisz zniszczyć krzyż by Ammit nie była wstanie rozsiać zagłady....
*Rzeczywistość*
P- Eddie wszystko w porządku ??
E- Wygląda na to że musi,y powstrzymać Ammit..
P- Ej damy radę ...
*Przytuliła Eddiego*
E- Okej Wracajmy..
P- Mchm.... weź wskazówkę  ..
E- Acha no tak
*W pokoju Ediego i Fabiana*
F- Znalieźniście coś ??
E- Mamy wskazówkę.
*Wchodzą dziewczyny*
P- Ech rozumiecie coś z tej wskazówki ??
E- Nie .... Przy rzeczy którą nosi wybrana jest zdjęcie i zagadka opisana...
N- Wisior !!
E- Co ?
N- Mój wisior. Gdzie go masz ?
P- Ostatnio był w szufladezie..
E- Nie ma go tam..
P- To gdzie jest ???
F- Chwila .. Ja go wziąłem
N- Co ??
F- Kiedy byłem opętany..
P- Tak i dałeś go Denby a ona go zniszczyła.
F- o boże..
P- Ale ja wzięłam to zdjęcie
N- Patricio, gdzie je masz ??
P- W krypcie... Poczekajcie pójdę po nie.
E- Idę z tobą.
P- Nie za raz wrócę.
*Wyszła z domu*
Na dworze zobaczyła cos dziwnego, białego co przelatywało nad jej glową, aż zatrzymało sie przed nią:
P- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
*W pokoju E i F*
Patricia nie była daleko, dlatego w pokoju było wszystko slychać.
E- Patricia !!!!! ................ CDN :)

_______________________________________________________________________________

Podobalo się ?? Niedługo dodam jeszcze jeden :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz