niedziela, 26 maja 2013

House of Date cz.1

.....Patricia i Eddie na miejscu zobaczyli świece, lampki balony itp.
P- Ok. Kto to zrobił ??
E- Ja
P- A tak na prawdę ??
E- Amber
P- Tak myślałam.
E- Skad wiedziałaś, że to nie ja ?
P- Znam cie już trochę i wiem, że nie jesteś taki romantyczny.
E- Dobra .. Siadaj .
P- Zaczniemy od toastu?
E- Okej
*Eddiemu dzwoni telefon*
 Rozmowa ..
E- Mamo 1 Jak dobrze cie słyszeć ...
P- *Smieje się*
Mama- Eddie jak tam ci sie układa z Patricią ?
E- A świetnie i właśnie jesteśmy na randce ..
P- * Jeszcze większy śmiech*
* Eddie daje telefon Pat.. Patricia próbuję się wywinąc ale bez skutecznie*
P- Halo..
M- Gratuluję wam!
P- Eeee dziękujemy..
M- No więc ..
* Eddie zabiera jej telefon*
E- Mamo .... pa ( rozłącza się)
P- Eddie ?
E- Cicho.. nie obrazi się.. * Nachyla się i ją całuje* Kocham cię !!! <3
P- Ja ciebie też * Przytulają się* ......... CDN
_________________

Taki tam trochę beznadziejny ... więc jednak go dzisiaj napisałam bo jutro najprawdopodobniej nie dodam bo we wtorek mam test teoretyczny na kartę rowerową ( a z tego tematu jestem BARDZO słaba) .. Jak szybko wszystko ogarnę to może dodam ale nic nie obiecuję.... Mam pytanie ogladacie może X-FActor ? Za kim jesteście (Bo dzisiaj finał) Ja jestem za Grzesiem ale wydaje mi się że wygra Klaudia Gawor .. :/

Oki to pa pa :*
Jak obiecałam zdjecia z planu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz