niedziela, 26 maja 2013

Wykreślanka ..

Mam troche czasu i sie nudzę więc zrobiłam wykreślankę ...... Na najlepszą parę ... :)
Głosujcie na parę która według was jest najgorsza ( która ma odpaść) .. :)














Zdjęcia z planu i ogólnie zdjecia aktorów :









I taki mini konkursik : Kogo to pamiętnik ???

House of Date cz.1

.....Patricia i Eddie na miejscu zobaczyli świece, lampki balony itp.
P- Ok. Kto to zrobił ??
E- Ja
P- A tak na prawdę ??
E- Amber
P- Tak myślałam.
E- Skad wiedziałaś, że to nie ja ?
P- Znam cie już trochę i wiem, że nie jesteś taki romantyczny.
E- Dobra .. Siadaj .
P- Zaczniemy od toastu?
E- Okej
*Eddiemu dzwoni telefon*
 Rozmowa ..
E- Mamo 1 Jak dobrze cie słyszeć ...
P- *Smieje się*
Mama- Eddie jak tam ci sie układa z Patricią ?
E- A świetnie i właśnie jesteśmy na randce ..
P- * Jeszcze większy śmiech*
* Eddie daje telefon Pat.. Patricia próbuję się wywinąc ale bez skutecznie*
P- Halo..
M- Gratuluję wam!
P- Eeee dziękujemy..
M- No więc ..
* Eddie zabiera jej telefon*
E- Mamo .... pa ( rozłącza się)
P- Eddie ?
E- Cicho.. nie obrazi się.. * Nachyla się i ją całuje* Kocham cię !!! <3
P- Ja ciebie też * Przytulają się* ......... CDN
_________________

Taki tam trochę beznadziejny ... więc jednak go dzisiaj napisałam bo jutro najprawdopodobniej nie dodam bo we wtorek mam test teoretyczny na kartę rowerową ( a z tego tematu jestem BARDZO słaba) .. Jak szybko wszystko ogarnę to może dodam ale nic nie obiecuję.... Mam pytanie ogladacie może X-FActor ? Za kim jesteście (Bo dzisiaj finał) Ja jestem za Grzesiem ale wydaje mi się że wygra Klaudia Gawor .. :/

Oki to pa pa :*
Jak obiecałam zdjecia z planu :)




TOUCHSTONE OF RA,

:) To jest ta notka o której mowilam..... zebrałam troche informacji na temat filmu House of Anubis :)

to co jest napisane na oficjalnej stronie nickelodeon :

In the Touchstone of Ra, the residents of Anubis House are nearing the end of their final term when their celebratory mood is cut short after a group of underclassman unexpectedly move into Anubis house, and a trip to an Egyptian museum leaves the group with a strange stone in hand. The Sibunas are confronted with their greatest challenge yet as they set out to decipher the secrets behind the touchstone of the ancient Egyptian god, Ra. As the power of the stone begins to cause chaos, it’s up to leader Eddie Miller (Burkely Duffield) and the Sibunas to solve the mystery before it’s too late.  As the mystery unfolds, the Sibunas learn that not everyone is as they seem, and there’s only one among them who can save them from the powers of the stone. 

The special will feature Anubis favourites Eddie (Burkely Duffield), KT (Alexandra Shipp), Fabian (Brad Kavanagh), Alfie (Alex Sawyer), Patricia (Jade Ramsey), Mara (Tasie Lawrence), Jerome (Eugene Simon), Joy (Klariza Clayton), Willow (Louisa Connolly-Burnham) and will introduce newcomers Sophia (Claudia Jessie), Dexter (Jake Davis), Erin (Kae Alexander) and Cassie (Roxy Fitzgerald).


Tlumacz google tłumaczy go tak jakoś dziwnie i wychodzi takie cos  :

W Touchstone Ra mieszkańcy Anubis Domu zbliżają się do końca swojej kadencji, gdy ich ostatecznej uroczysty nastrój zostaje przerwana po grupie Underclassman niespodziewanie przejść do Anubis domu, a podróż do Muzeum Egipskiego opuści grupę z dziwne kamień w ręku. W Sibunas napotykają ich największe wyzwanie, ponieważ określone rozszyfrować tajemnice za probierzem starożytnego egipskiego boga Ra. Jak moc kamienia zaczyna powodować chaos, to jest do lidera Eddie Miller (Burkely Duffield) i Sibunas rozwiązać tajemnicę, zanim będzie za późno. Gdy tajemnica rozwija, że Sibunas dowiedzieć się, że nie każdy jest, jak się wydaje, i jest tylko jeden spośród nich, którzy mogą zapisać je z mocy kamienia.

Specjalny znajdą Anubis ulubionych Eddie (Burkely Duffield), KT (Alexandra Shipp), Fabian (Brad Kavanagh), Alfie (Alex Sawyer), Patricia (Jade Ramsey), Mara (Tasie Lawrence), Jerome (Eugene Simon), radość (Klariza Clayton), Willow (Louisa Connolly-Burnham) i wprowadzi nowoprzybyłym Sophia (Claudia Jessie), Dexter (Jake Davis), Erin (Kae Alexander) i Cassie (Roxy Fitzgerald)


Premiera ma sie odbyć 14 lipca :) ( w UK oczywiście) ... no to na tyle :*





Nie wiem czemu ale bardzo lubie te zdjecia z planu ... mam ich trochę .. Będę je wstawiała ( po kilka) przy każdej notce :)

House of Help + Przeprosiny + podziękowanie

Na początęk przeprosiny !!!! Wicie jak jest szkoła i inne sprawy i dlatego przez 2 dni nie pisałam. Wczoraj byłam u znajomych ktorzy nie mają wi-fi i nawet przez telefon nie moglam nic dodać . :( Nie wiem co ile bedę dodawać posty (z opowiadaniami) czasem mam brak weny, nie mam czasu albo nie mam dojścia do kompa .. :/ Będę sie starać jak najczęściej :* I przepraszam tez za tyle błędów ale szybko piszę i ogólnie nie patrzę na monitor jak piszę :p .. Okey przechodze do rozdziału.. :)

___________________________________________________________________________________

E- ... Na to wygląda .
N- ktoś wytłumaczy co to potomek ?
P- No wiesz ja, Alfie, Joy i Jerry jesteśmy prawnuczkami przyjaciół Roberta F.S.
E- Niektórzy potomkowie znali wskazówki.
Al- Bo ja i Jerome znaliśmy a Joy nie tylko Willow bo są siostrami.
E- Patricia tez nie znała, albo nie chciała powiedzieć bo była już "zła"
P- To skąd wiedziałeś gdzie szukać ???
F- Właśnie.
E.... Piper..
P- No tak.
E- Ej musieliśmy to znaleźć.
P- Ok.
F- No to musimy dołączyc Joy do Sibuny.
P- Ale ona nie chce.!
E- No i co teraz ?
A- Pati, pogadasz z nią ? 
P- Okej
E- Chodźmy na kolację
*Jadalnia*
Al- Ale jestem głodny
A- Ty zawsze jestes głodny.
Wsz- *śmiech*
Al- Co ?!
P- Nic
E* Do Patrici* Ej wyskoczymy gdzieś jutro może o 18.00 ?
P- Jasne !
E- extra .... Amber możemy chwilę pogadać ?
A- Jasne .. chyba
*Wyszli do holu*
E- Ambs zaprosiłem Pat na randke i...
A- Jej
E- *Patrzy na nią
A- No słucham.
E- Czy mogłabys mi pomóc zorganizować piknik ?
A- No pewnie. juz to widzę koc, świece i ..
E- Amber to ma być tylko piknik..
A- Ty sie lepiej zamknij. Weź Pat i przyjdzcie pod starą wierzbę o 18. Wszystko będzie gotowe.
E- Ok.. dzięki chyba.
A- *Sturcha go * ejj.
E- auć
*Pokój Joy, Mary i Willow*
J- I wtedy Jer..
*Wchodzi PAt*
P- Joy możemy chwilę pogadać ?
J- Jasne.. siadaj
P- Dzięki.. Maro Willow mogłybyśmy pogadac w 4 oczy ?
M- Jak chcesz..
* M i W wychodzą*
P- Joy bo twoja prababcia miała na imie Harris i mówiła ci gdzie sie schować ?
J- Patricio ?
P- Ugh.
J- Czy to ma związek z Sibuną ???
P- No .. tak
J- No więc ... o co chodzi ?
P- Joy, Ty, ja , Alfie, Jerome jesteśmy potomkami *Opowiedziała jej wszystko*
J- Harris mówiła coś....
P- No ..
J- "Letniskowy gdzie hieroglify sa tam wszystkie rzeczy schowane są .."  Nic z tego nie rozumiałam i nadal nie rozumiem ale może tobie to pomoże..
P- Dzięki Joy * Przytulają się*
*Rano-jadalnia*
P- Ej słuchajcie Joy powiedziała, że Harris mówiła cos o domku letniskowym..
N- O czym ??
E- Wiem gdzie to jest...
P- Jak to ??
E- Tam był ukryty artefakt so rzeczy Osiriona
P- Och.. wtedy kiedy byliśmy ..
E- Tak...
*!7.50pokój Pat, Ambs i Niny. Wchodzi Eddie*
E- Hej mała... Idziemy ???
P- Pewnie
Eddie i Patricia szli do wyznaczonego przez Amber miejsca gdy tam dotarli nie wierzyli własnym oczom.. Zobaczyli tam ...
_________________________________

no 5 rozdział za nami :) Taki troche beznadziejny wyszedł :/ Możliwe że kolejny pojawi sie dzisiaj ale nic nie obiecuję .
..................................................................
Jak wam sie podoba nowy szablon ??? Mi bardzo :* I właśnie to jest część Podziękowań :
Chcę bardzo podziękować  yacker♥
 Za zrobienie tego prześlicznego szablonu :**

Oki ja lecę i niedługo pojawi się notka ( nie opowiadanie) dotyczące czegoś .. ale czego dowiecie sie juz niedługo ... :)

PS; Fajnie jak by w realu ( i nie chodzi tu o sklep , bo ktoś może zadać takie pytanie jak np. moja mama :D ) tez chodzili. Znaczy wiem, że chodzili ale jakby dalej byli parą.. pasuja do siebie i to bardzo :) 



piątek, 24 maja 2013

Nareszcie !!!

Nareszcie udało mi się zrobić muzykę na bloga ....  :***

Rozdział trochę później ;)












Lubicie Max'a Schneider'a ??? Jest kilka jego piosenek z filmu "Wyśpiewać Marzenia " ( W którym gra Burkely Duffield [Eddie] )  Są też 2 pisenki Brada (Fabiana) i 1 jest w duecie z Eddim . są też 3 piosenki 1D <3

czwartek, 23 maja 2013

....

Widzieliście ten teledysk ???
Występuje w nim Klariza (Joy)  :)
Piosenka świetna ... :****

http://www.youtube.com/watch?v=quppZeNV3f0

House of Ammit

I macie jeszcze jeden :)

____________________________________________________________________________________

Eddie wybiegł by zobaczyć dlaczego Pat krzyczy. Wtedy zobaczył jakąś zjawę która próbuje porwać Patricię.
E- Zostaw ją!!
Biała postać odeszła. Pat zaczęła płakać. Eddie podszedł bliżej i ja przytulił.
E- Ejj, Już wszystko wporządku, Tak ?
P- Chyba..
E- Chodź wracajmy
P- Ale zdjęcie ..
E- Zdjęcie poczeka
*Wróciłi do domu*
F- Macie zdjęcie??
E- Nie.. jakaś dziwna zjawa próbowala porwać Patricię.
N- Co ? To była Senkhara ??
P- Nie, coś bardziej przypominającego Ammit.
E-Sibuna znowu w akcji ??
F- Chyba tak..
*Nastepnego dnia*
N- Patricio, wszystko juz w porządku ?
P- Jasne..
* W jadalni*
N- Nikogo nie nawiedziły żadne zjawy ??
Wsz-Nie.
N- Ok
F- Teraz musimy się trzymać razem, nikt nie może sie rozdzielać
E- Nie możemy tak jak w tamtym semestrze kogoś stracić.
P- Joy idzie.
J- Co tam ?
A- Jest super po za tym, ze mój chlopak ma dziewczynę..
Al- Amber zerwaliśmy!!
A- To ja ustalam zasady ...
Al- och
*w szkole*
F- Nino ..
N- Tak ?
F- Może poszlibyśmy na randkę ??
N- Dzisiaj ?
F- Czemu nie.
N- Okey to może w tej krypcie przy okazji znajdziemy to zdjęcie
F- Myślałem raczej..
N- O czym ?
F- Nie, dobra moze być ..
N- To jesteśmy umówieni.
*Peddie*
E- Ej, wszystko ok ?
P- Tak
E- napewno?
P- No, martwię się tą zjawą, nie chcę być znowu zła.]
E- Hej, nie będziesz!!! Okej, nie pozwolę na to ..
P- /Uśmiech /
*Eddie pocałował Patricię*
E- Lepiej?
P- Jasne
*Willfie*
A- Alfie, pogodziłam się z tym i zrywam z tobą.
Al- Ale... Dobra nie ważne.
W- Amber, będziemy kumpelami ?
A- Eeee , jasne
W- Squee
Al- Willow chodź uczcimy to mlekiem i ciastkami
W- Z tobą zawsze
*W krypcie*
N- Gdzie to może być ?
F- Nino, mieliśmy mieć randkę.
N- Och, Tak sorry... Chwilę co to ?
F- Jasne...
N- Nie, tak to to zdjęcie. Chodź trzeba zrobić zebranie Sibuny
F- Ale...
*Zebranie*
P- Macie ???
F- Tak.
A- Extra, co tam jest ?
N- Eee
Al- No czytaj ..
N- Bo tylko potomek Harris będzie wiedział gdzie najlepiej się schować..
A- Potomek ?
E- Chwile ... Harris ? Alfie to twoja prababcia ?
N- Ej o co chodzi ?
E- Poczekaj, który potomek ma prababcię Harris ?
P- Joy...
F- Czyli Joy jest wskazówką ?? CDN...

_______________________________________________________________________________

Kolejna część jutro... :) Mam nadzieję że się podoba :*****

PA pa